2/26/2015

PALE PINK NAILS




JEEEEEE, sain kynnet takas!!!! Näistä tuli ihan täydelliset ja tää haalean vaaleanpunainen on yks mun ehottomista lempiväreistä niin kynsissä, sisustuksessa, pukeutumisessa eli aikalailla kaikessa, hih!




Sormukset - H&M, GINA TRICOT

Mulla on ollu tosi vaikeaa löytää hyvää kynsiteknikkoa... Aina ne kynnet irtoilee, katkailee monta kertaa ja muutenkin huonosti tehdään mm ei laiteta ihan tuolta kynsinauhasta asti että on jo sitä ns. "kasvuväliä" jo valmiiksi niin sitten muutaman viikon päästä se onkin tuolla puolessa kynnessä asti, hienoa :D Mutta onneksi löysin Studion Glamourista todella hyvän tekijän! 
Nää mun kynnet tehdään ns. muoteilla eli ei käytetä tippiä ollenkaan. Tämä tekniikka on sopinut mulle paljon paremmin, ennen aina tippien kanssa juurikin oli noita yllämainittuja ongelmia.

Mitäs tykkäätte kynsistä? Millaisia kokemuksia teillä on rakennekynsistä? :)

4 kommenttia:

  1. Täydelliset! Noi sormuksetkin on niin ihanat :D
    Mulla oli vähän aikaa sit semmoset nuden vaaleenpunaset ja ne oli ihanat, mut koitan nyt sinnitellä omilla ;< toi muottihomma alko kyl kiinnostamaan! Itellä on ollu aina tipit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :* Mäki varmaan sinnittelisin omilla jos nää yhtään ees kasvais ja pysyis jotenki kunnossa mutta ei... Siskolla ja äitillä on täydelliset kynnet ja mulle on tullu ihan vastakohdat :D Joo kanttii kokeilla :)

      Poista
  2. niin ihanat!!<3 wau! haluun myös! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :* Ei muuta ku aikaa varaamaan ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...