2/19/2015

TURTLENECK THURSDAY





Poolo - Stradivarius
Farkut - Bershka
Laukku - Lindex
Nilkkurit - Seppälä

Tässä asussa tänään liikenteessä! Mulla piti olla tänään geelikynsien takaisin laitto parin kuukauden tauon jälkeen, mutta paikassani oli tapahtunut harmillinen bookkaussekoilu ja en saanutkaan niitä tänään vaan menee ensi viikkoon... Olin niiin innoissani oottanut ääh! Omat kynnet liuskoittuu ja on muutenkin heikot niin rakennekynnet on mulle tosi tärkeet ja vaikuttaa koko yleisilmeeseen ja fiilikseen. 
Onneksi vähän piristi se, että mentiin mun ihanan siskon (parhaan kaverin) kans Hard Rock Cafehen vähän mun pre-synttäri meiningeissä kakuille ja drinksuille!! Oli superihanaa :)

Taivaallisen hyvä Oreo Cheesecake ja Margaritat, ahhh!

Lähdenkin huomenna Tampereelle poikaystäväni kanssa mun synttäreiden viettoon, jotka on siis lauantaina niin palaillaan sitten sunnuntaina asukuvien kera taas. 


MAHTAVAA VIIKONLOPPUA!! :) 

xoxo, Sonja

4 kommenttia:

  1. Oot niin upea :)
    Toi on kyl ärsyttävää kun joku asia jota on oikeesti oottanut peruuntuu tai siirtyy! Mullakin yks juttu siirty/venyi KUUKAUDELLA ja se ärsytti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon toinen upeus! :) Joo se on kyllä raivostuttavaa ja turhauttavaa, varsinki jos se ei ole edes asia johon oot voinu ite vaikuttaa vaan ns. muiden ihmisten takia :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...