5/31/2015

#HMBALMAINATION

Uutinen on jo pari viikkoa vanha, mutta pitää mun silti siitä tänne blogin puolellekkin hehkuttaa! 
18.5.2015 Aamulla klo 5.30 matkalla töihin päiväni sai ihan uuden käänteen. Luin mahtavimman muoti-aiheisen uutisen tälle vuodelle. H&M:n seuraava suunnitelijayhteistyö on Balmainin kanssa!!!!
Itse Olivier Rousteing, sekä Kendall Jenner & Jourdan Dunn pukeutuneena tulevan yhteistyön vaatteisiin.

Balmain on ollut mun number one lempisuunnittelija jo vuosia. Tein tekstiili- ja vaatetusalan perustutkinto opintojenkin päättötyönä tutkielman Balmainista. Aina olen haaveillut, kuinka sitten joskus on mahdollisuus hankkia jotain kyseiseltä suunnittelijalta, mutta nyt H&M tekee sen mahdolliseksi meille kaikille! 

”Haluan puhutella sukupolveani: se on päätavoitteeni suunnittelijana. H&M tarjoaa minulle ainutlaatuisen mahdollisuuden tuoda kaikki Balmainin maailmaan, päästä osaksi unelmaa ja luoda maailmanlaajuinen #HMBalmaination: hashtagin innoittama yhteenkuuluvuuden liike. Yhteistyö tuntui äärimmäisen luonnolliselta minulle: H&M on brändi, johon kaikilla on jokin yhteys. Se edistää yhtenäisyyttä, ja sitä minäkin kannatan”, Olivier Rousteing sanoo. 

 Kendall ja Kylie Jenner Billboard Music Awardseissa Balmainissa.

Huhuh, tämä neiti ainakin on ensimmäisenä jonottamassa 5 Marraskuuta, kun mallisto tulee myyntiin valittuihin myymälöihin ja nettikauppaan.  

Kuvat ja lainaus: H&M Vogue Yahoo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...