6/25/2015

BLUE KIMONO

thumb_DSC_0261_1024 2
thumb_DSC_0249_1024 2
thumb_DSC_0193_1024

Kimono // H&M Kids
Toppi // New Yorker
Housut // Stradivarius
Kengät // Ebay
Laukku // Icing
Sormukset // Gina Tricot

thumb_DSC_0265_1024 2
thumb_DSC_0289_1024
thumb_DSC_0201_1024
Vitsi, kuinka paljon oon oottanut tätä päivää, että pääsen käyttämään kimonoja!! Kimono -trendi jyllää tällä hetkellä tosi kovaa. Itse oon myös ihan hurahtanut kimonoihin. Niin rentoja, mutta myös näyttäviä ja tyylikkäitä. Kimonoita löytää niin montaa erilaista ja saa helposti erilaisia tyylejä luotua. 
Sormukset, jotka mulla on tämän asun kanssa, ovat alelöyty GT:stä. Oon jo pitempään etsinyt hopeisia sormuksia, no nyt sai kerralla paketissa monta :) 

Tämä viikko on kyllä hurahtanut niin nopeaa! Johtuu varmaan, kun maanantai aamuna vasta palasin juhannuksen vietosta. Silti oon kyllä tosi innoissaan viikonlopusta ja kivoista suunnitelmista. Töiden jälkeen suuntaankin terassille ystäväni kanssa. Onko mitään parempaa tapaa aloittaa viikonloppu? YAY! 

Ihanaa viikonloppua! xx

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi :) tykkään tosi paljon tästä asusta :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja mahtavaa kuulla! :) :*

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...