7/17/2015

AMSTERDAM FASHION INSTITUTE

thumb_IMG_5942_1024
Mulla olis teille aikamoisia uutisia kerrottavana.. Jotkut varmaan muistavatkin viime huhtikuisen Amsterdamin matkani? No matkallahan meillä oli äitini kanssa aika tiukka aikataulu ja syy siihen oli se, että kävin pääsykokeissa Amsterdamin Fashion Instituuttiin. Sain jo muutama viikko pääsykokeiden jälkeen kuulla, että minut oli valittu! Siellä on vähän erilaiset systeemit niin koululta lähti vielä kaikki mun paperit ylemmälle taholle, josta piti vielä odottaa ihan virallisia tuloksia. Eilen ne sitten vihdoin ja viimein saapui ja nyt voin oikeasti juhlia!! 

thumb_IMG_5704_1024
thumb_IMG_5943_1024
Oon vieläkin aika shokissa ja en voi uskoa tätä todeksi!! Tosi nuoresta asti olen unelmoinut, että pääsisin johonkin kunnon muoti kouluun ulkomaille. Linja jolle pääsin ja hain on International Fashion Management ja se on kandidaatin tutkinto. Vihdoin kahden vuoden kova työnteko, rahan säästö, ahdistuneisuus ja turhautumiset palkitaan. Pääsen oikeasti eteenpäin siinä mikä on se mun juttu, mitä rakastan, mikä kiinnostaa ja josta haluan luoda itselleni uran. Oon ihan älyttömän innoissaan. Sanat ei pysty kuvailemaan mun fiilistä. OON NIIN ONNELLINEN!

4 kommenttia:

  1. Ihan mieletöntä! Kyllä se vaan on niin, et kova työ lopulta palkitaan. :) Ihana, et teet oikeasti, mitä haluat ja rohkeasti lähdet ulkomaille kouluun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta!! Kaikki on mahdollista, kun vaan on valmis tekee asioiden eteen kovasti töitä :) Kiitos! :* Nyt vaan kaikki järjestelyt kuntoon!

      Poista
  2. Minkälaiset päsykokeet tuonne oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiempi koulutus pitää olla riittävä ja kielitestistä saada tarvittavat pisteet että voi hakea. Sitten ennakkotehtävien ja motivaatiokirjeen perusteella valitaan jatkoon itse koululle pidettäviin pääsykokeisiin. Koululle piti valmistella vielä pari isompaa ennakkotehtävää, jotka piti siellä sitten esitellä ja oli myös haastattelu :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...