9/18/2015

LAST FEW WEEKS

UntitledUntitled
UntitledUntitled
1. Aika onnekkaita ollaan, kun luennot tämmöisissä paikoissa!!
2. Muutama kananmunan valkuainen on tullut tehtyä viime aikoina aamupalaksi. Täyttää mahan moneksi tunnin ja paljon paremmin, kuin esimerkiksi puuro tai ruisleivät. Tuona aamuna oli kaverina piristämässä vielä Starbucksin vanilja frappuccino, nam!  3. Tähän ei edes löydy sanoja.. Nutella Ice Bakeryn vohveli nutellalla, mansikoilla ja kermavaahdolla. Näitä paikkoja löytyy pääostoskaduiltakin muutama, kannattaa kokeilla!   
4. Sateisena sunnuntaina Ikea shoppailua ja Burger Kingin kautta kotiin.

UntitledUntitled
UntitledUntitled
5. Selfie ja menoksi!
6. Ihanalta ystävältäni sain nämä läksiäislahjaksi! Ollut ahkerassa käytössä, kyllä näillä kelpaa tehdä muistiinpanoja <3
7. Matkalla Tilburgiin ja hommat oli koulun puolesta vähän huonosti järjestetty niin tarvi matkalle vähän lohturuokaa ärsyyntymisen lievittämiseen..
8. Amsterdam yön valoissa

UntitledUntitled
UntitledUntitled
9. Miehiä saa aina odottaa.. Kuvailua tylsyyksissä!
10. Saatiin meidän ensimmäinen vieras (isäni) tänne ja kävimme Argentiinalaisessa steak housessa syömässä.
11. Kauniita kukkia
12. Kokkailin mun miehille kanaa feta-kastikkeessa

UntitledUntitled
UntitledUntitled
13. Kesällä isältäni tuliaiseksi saadut VS:n jutut pääsi vihdoin käyttöön
14. Vakavana
15. Kädet ylös NYT!
16. Toivottavasti viimene visiitti Ikeassa hetkeen.. Hodaria ja suklaapirtelöä iltapalaksi! Saatoin ehkä dipatakkin tuota hodaria pirtelöön.. Suolainen + makea = NAM

Instagram @ssonvas

2 kommenttia:

  1. Mua huvittaa ton vikan kollaasin selfien kuvateksti, "vakavana". Mun mielestä sulla on ihan kaikissa blogin kuvissa sama vakava ilme :D Kokeilisit hymyillä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se mun mielestä on vähä vakavampi ku yleensä. En tykkää mun kasvoista, kun hymyilen niin oon mielummin vakavampi kuvissa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...