10/01/2015

WOOL HAT

DSC05635
DSC05665
DSC05692

Paita // Boohoo HERE
Farkut // American Eagle Outfitters
Hattu // Halpa-Halli
Laukku // New Look
Ballerinat // Missguided SIMILAR

DSC05628
DSC05704
DSC05677

Ensimmäistä kertaa elämässäni mulla oli hattu päässä! Hattuja olen kyllä aina ihastellut, mutta jotenkin omaan päähän ne ei vain ole istuneet. Äitini kanssa, kun ajoimme elokuussa Oulusta Kalajoella pydähdyimme Halpa-Halliin. Ja mitäs sieltä lähtikään mukaan.. Tämä kyseinen hattu ja vieläpä 100% villaa! En olisi ikinä uskonut, että kyseiseltä pysähdykseltä kävelen takaisin autoon hatun kanssa.. Tykkään hatusta kyllä todella kovasti ja sopii mielestäni ihan hyvin mulle. Vähän totuttelemista ehkä kuitenkin! Eiköhän tätäkin tulla näkemään syksyn asuissa lisää :)

Onko teidän vaikea löytää hattuja tai päähineitä? 
Mitä sanotte hatustani?

10 kommenttia:

  1. Accessories are on point! Love the fringes on the side of that bag! Great fall ensemble girlie.

    XO, Jessi
    mywhiteT.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I am glad you like it! :) Thank you Jessi xx

      Poista
  2. Amazing outfit!! Love your hat!!!
    Hugs,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    VastaaPoista
  3. Hattu sopii todella hyvin sulle ja onpa kaunis toi paita<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Melinda! :* Eikö! Ollut kyllä hyvä ostos ja edullinenkin :)

      Poista
  4. Mun mielestä aivan ihana ja tyylikäs asukokonaisuus hattuineen kaikkineen. Korostaa just parhaita puolia! Tykkään <3

    Ps. Oon kans pitkään haaveillut hatusta ja kokenut, ettei mun päähän sellainen sovi. Täytyy ehkä vain repäistä ja ostaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla! Kiva, kun tykkäät :) Kiitoksia :*
      Mikähän siinä on, että aina kuvittelee ettei itselle sovi :D Pitää vaan pitää silmät auki ja sovitella, niin eiköhän se joskus natsaa ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...