1/12/2016

NEW IN

Aiemmin jo mainitsinkin, että tällä viikolla näyttäisin vähän alelöytöjäni. Jouluksi en hankkinut itselleni mitään, joten sallin nyt luvan ostaa itselleni joitain tarpeellisia juttuja. Erityisesti harmitti, kun en jouluksi kerennyt tekemään paria meikkihankintaa, joita pidempään olen jo tarvinnut. 
No nyt on asia korjaantunut ja tässäpä ne uutudet tulevat :)

DSC05826
DSC04773
MAC - Kinda Sexy HERE
Päivittäisessä käytössä oleva huulipunani pääsi loppumaan, joten uusi täytyi käydä nappaamassa mukaan. Sävy on suht neutraali, joten ihan täydellinen päivittäiseen käyttöön!

DSC05840
Kiko Milano - Face Make Up Fixer HERE
Kokeilin Mikalealta pari kuukautta sitten tätä meikin kiinnityssuihketta ja olen törmännyt kyseiseen tuotteeseen myös eri tutoriaaleja katsellessa. Tämä on siis jo hetken keikkunut hankintalistalla. Pari kertaa olen vasta kunnolla kokeillut ja vaikuttaa kyllä jo nyt loistotuotteelta!

DSC05852
Anastasia Beverly Hills - Tinted Brow Gel sävy Espresso HERE
Kulmakarvat ovat minulle yksi vaikein ja aikaa vievin asia meikkini teossa. En ollut tyytyväinen kulmakarvoihin, joten etsinnässä on ollut uusia tuotteita. Kauan on ollut kiikarissa tämä Anastasian kulmakarvageeli! Olin suunnitellut ostavani kirkkaan, mutta Douglasissa ei ollut. Myyjän kanssa yhdessä kokeilun jälkeen löytyi onneksi sopiva sävy. Tuote vaikuttaa todella hyvältä, mutta laiton kanssa pitää olla vähän varovainen ja vaatii vielä harjoittelua, että saan rutiinilla sellaiset kuin haluankin. Kiinnostaisiko tutoriaali?

DSC05866
Farlys 
DSC05875
River Island 
Missään omistamissani talvipopoissa ei ole yksityiskohtia.. Kaikki ovat vain tylsiä yksivärisiä. Nyt sain vähän kultaista peliin mukaan ja vielä kahdessa erilaisessa mallissa, jee! 

DSC05858
Forever21

DSC05879 (1)
Zara & Mango
Kaikki neuleeni ovat lyhyttä mallia ja aina ei oikein nappaa pukea cropattua paitaa päälle. Nämä kaksi ihanaa neuletta ovat nyt sitten enemmän normaali pituisia ja myös 100% puuvillaa!

DSC05886
Zara

Tosi tyytyväinen olen hankintoihini!
Mitä sanotte? Löytyykö suosikkia? xx

5 kommenttia:

  1. Lots of nice things!

    www.vildegot.blogg.no

    VastaaPoista
  2. Kivoja juttuja on päätynyt ostoskoriin! Mua kiinnostaisi ehdottomasti kuilla enemmän ABHn kulmageelistä, sillä oma Lumenen geeli on loppumaisillaan ja tuota on kehuttu erittäin hyväksi! Kiinnostaisi kuulla lisää tuosta kiinnityssyihkeestakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kiinnostaa samat hommat!! :) teehän ihmeessä joku tutoriaali tuosta kulmageelin käytöstä!

      Poista
  3. Kiitos :* Joo mulla on kans ollut Lumenen kulmageeli parin muun merkin lisäksi ja voin kertoa, että eron kyllä nyt huomaa!!

    Jes, mahtavaa kuulla! Pistetäämpä postaukset mahdollisimman pian toteutukseen siis :)

    Kiitos kommentistasi anonyymi :*

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...